Lucas Steflor
TeamCommented on Google Calendar Integration FailingHey @Autumn Welles , I had a chance to run an experiment on your connection, and everything after Aug 27th (the date I made fixes) is showing as successfully synced. Have you had a chance to check whether the changes you make are showing up correctly since Aug 27th? FYI, certain…Commented on Intake Form - Question DetailsHey @Terra Nova Canines! Agreed this and the paragraphs would be nice to have. They’re quick additions; pushing them up now 😀Commented on question re: review boosterHey @Jackson PSPP , good question. If the 28th, 29th, and 30th are all one booking, the review request waits for the whole booking. It counts from when the last visit on the 30th ends, then waits however long you picked in your settings. It won’t go out after the 28th. If those d…Commented on Review Booster automatic email timing seems wrongFix is getting pushed up now!Commented on Required Client & Pet FieldsHey @Tara Wuennenberg! You can set up required fields through your Intake Forms. Once you set this as your new client form, clients must fill in any required fields before booking or signing up for your portal.Commented on Cancellation policy not workingHey @Léa Pertuy , sorry for the trouble here 🤦 . I’m digging into why the system wasn’t recognizing a fee now, and I’ll let you know when I have an update.Commented on Review Booster automatic email timing seems wrongHey @Liz Ball , thanks for describing this. It does look like the timing needs some tweaking. I’ll get a fix in for this soon!Commented on Dog countHey @Mike Trout , which scenarios do you find yourself wanting a dog count in? Curious what you were trying to figure out; that would help me know how to best add the count.Commented on AndroidHey @Luna Nunes , glad you’re liking it so far! Which calendar views are you seeing overlapping numbers on (weekly, monthly, etc)? Any screenshot you can provide would be super helpful!Commented on Payment at bookingHey @Sydni Rivera , definitely will keep this open for the future. @Card on File / Autocharge will lay the groundwork for payment at booking, and this would be a great followup.Commented on Bookings with exact times showing incorrect availabilityHey @Macy Ball , thanks for letting me know about this and providing the screenshots. I’m getting a fix in now for this; those unchecked windows should no longer show.Commented on GPS integrationComing with @Mobile App!Commented on Ability to double space notesHey @Beverly Palacios , added!Commented on Can’t add more photos after uploadHey @Beverly Palacios , sounds like you’re hitting the photo upload limit. This limit is actually a bit confusing in the UI, so I’ll get some clarity tweaks in. Also, I ran some numbers and decided to up the report card photo limit from 12 → 30!Commented on Graphics UpsettingHaha, it’s just a cat crying because there are no bookings yet; I promise! Glad you like the app so far!Commented on Domain name/website optionHey @Briana and Ben Butelefski and @Marissa Huffman , good news, this is already possible! Go to Settings → Client Experience → Your address → Custom domain and connect something like www.fetchingpurrs.com or book.fetchingpurrs.com. To make plain fetchingpurrs.com work as well, t…Commented on Ability to customize / add sections to "Client & Pet Info"It definitely makes sense to allow for customizing these categories. I’ll keep you updated. Thanks for the suggestion @Liz Ball!Commented on Review Booster Setting QuestionHey @Jackson PSPP , not seeing the screenshot attached to this. Could you reupload it?Commented on Automatic payment remindersHey @Steph Wood , I hear you on this! @Card on File / Autocharge will include reminders (among other automations!), and I’m hoping to have it released in about a week or two. Here’s a sneak peek: And thanks for sending over your examples; I’ll be incorporating some extra things i…Commented on Invoice generation and auto send upon confirmation of bookingHey @Briana and Ben Butelefski , you’re not missing anything. Invoice sending is currently all manual right now. However, @Card on File / Autocharge will make this automatic and add a lot more automations as well. It’s actively being worked on, and I’m expecting it to be ready in…Commented on Secondary Email on report cardsHey @Lyndsay Bellemore! Planning on adding this in @Client Contacts (Multi-owner household)! It’s definitely a needed feature.Commented on Client Issue with bookingHey @Jessica Blackman , thanks for sending over that screenshot! It looks like the continue button is blocked out because the client didn’t select a pet to continue with. If they tap on one of those pets, they’ll be able to continue. That being said, I do see how it’s easy to mis…Commented on Deposit and payment structureHey @Marissa Huffman , good questions! In short, not today in an automated manner, but it will be once @Card on File / Autocharge is released. Currently, you can request deposits as you laid out, but the requests will have to be sent manually, and the client will have to initiate…Commented on how do I manually mark a time slot available that would normally not be available for all servicesHey @Diane Carrow , thanks for laying this out so clearly, the day job + holidays example makes your use case easy to picture. You're right that there's a gap here. The existing availability/blocked time system favors mostly consistent schedules, and a sort of “unblock” time feat…Commented on Constant pop up that blocks calendarHey @Megan Longo , thanks for letting me know about this! Getting a fix in now for it.Commented on Can't upgradeHey @Kassee Schille , sorry about that! The app has some measures in place that restrict checkout sessions created shortly after signing up (helps with fraud). Looks like you successfully subscribed now, though. Let me know if you have any questions while getting set up!Commented on Adding invoices togetherHey @Jenna Vanwassenhove , to add invoices together, you’ll want to navigate to the booking(s) for one of the invoices, scroll to the bottom of the page, click “Change Invoice”, and then “Add to Existing Invoice”. Once all the bookings are assigned to a single invoice, you can se…Commented on Service WindowsHey @Elle Lepe , sorry for the slow response here. Were you still having issues getting the exact time slots working? If so, I can take a look at your booking page to confirm whether there’s a bug or if some settings may need tweaking.Commented on Account deletion requestHey @Dasia C. , sure thing. Just got that deletion processed for you. Hope you have a great rest of your week!Commented on What is the lifetime scritches price lock?Hey @Familiar Companions , in short, nothing to do on your end. You’re already locked in since you have an active subscription. For more context, on the 18th the pricing plans will be changing: Solo → $25/month (was $19/month) Solo Pro → $49/month (was $39/month) Growth base pric…